08 lipca 2017

Od Alarick`a cd.o Caroline

Znalezione obrazy dla zapytania hot dancing couple gif Była dość wczesna godzina więc ludzi w klubie nie było za dużo. Ale z czasem gdy tańczyliśmy parkiet zapełniał się coraz bardziej i robiło się tłoczno. W powietrzy wyczuwało się mieszaninę przeróżnych perfumów oraz potu. Na początku oboje tańczyliśmy jak pokraki. Ja nie znałem możliwość dziewczyny a ona moich. Jednak po pewnym czasie nasze ciała idealnie do siebie pasowały w tańcu. Co jakiś czas chodziliśmy do baru. Caroline sączyła dalej drinki a ja poszedłem procentami w górę i wybierałem szoty. Czułem już przyjemne buzowanie alkoholu. Nie byłem pijany, skąd. Aby się upić musiałbym wypić sporą część zaopatrzenia tego baru. Lubiłem stan lekkiego upojenia. Dziewczyna po alkoholu rozluźniła się i dotrzymywała mi kroku zarówno w piciu jak i w tańcu. Chwilami nasz taniec przeradzał się w pełną pożądania walkę o dominację, którą zazwyczaj wygrywałem dzięki swojej znacznie większej posturze. Nie lubiłem odmawiać ale bałem się, że Caroline w końcu przesadzi z alkoholem i będzie tego później żałowała. Po skończonym krzyknąłem jej do ucha mając nadzieję, że usłyszy mój głos przez ten hałas.
 - Zbieramy się! - pokiwała głową więc uznałem, że słyszy, złapałem ją za rękę i wyprowadziłem na zewnątrz do samochodu. Usiadła na miejscu i zapięła pas. O dziwo poradziła sobie ze wszystkim sama. Usiadłem za kierownicą i odpaliłem wóz
 - Zaraz zaraz! - krzyknęła na mnie wymachując rękoma - Przecież piłeś alkohol! Kurwa Alar chyba nie zamierzasz prowadzić?
 - Spokojnie czuje się dobrze, nic nam nie będzie przecież musimy jakoś dojechać do akademii
 - Ale nie w ten sposób! Zadzwońmy po taksówkę - szpera w torebce i wyciąga telefon, włącza go ale urządzenie nie reaguje - Rozładowany! - wzdycha i pochyla się nad moimi spodniami szukając mojego. Zaczynam się śmiać z całego zamieszania. W końcu go znajduje i wyciąga - Twój też! No nie z czego się śmiejesz! To wcale nie jest śmieszne!Jak wrócimy? - i łapie się za głowę
 - Jest i to bardzo - dalej się śmieję - Wyluzuj, choć zjemy coś w macu. I tak nie zostawiłbym tutaj samochodu. Zjemy coś a potem prześpimy się w aucie i rano wrócimy okej? Rano będę na pewno trzeźwy obiecuję
 - No ale mamy zajęcia na dziewiątą
 - Do dziewiątej na pewno zdążymy. Możemy być tylko trochę niewyspani jutro - zaśmiałem się i wysiadłem z samochodu. Dziewczyna zrobiła to samo i już zmierzaliśmy do driva otwartego całą noc na stacji benzynowej. Jakie szczęście, że był tutaj ten McDonald. Zamówiłem dla nas dwa powiększone zestawy i wróciliśmy do auta zajadając się frytkami.
 - Podobało ci się chociaż? - spytałem Caroline, dziewczyna spojrzała na mnie i zaczęła się śmiać - No co?
 - A co zastanawiasz się czy myślę o tobie dobrze czy raczej myślę, że jesteś chorym pojebem, który zabiera dziewczynę do klubu, upija i potem nawet nie może jej odwieźć?
 - Hola hola jestem w stanie cię odwieźć. Przypominam, że to ty mi nie pozwalasz jechać
 - No bo tak nie można! - uderza mnie pięścią w ramię
 - Ała kurwa! - złapałem się za przedramię udając, że mnie boli - Jedz i nie marudź a potem idziemy spać.
Dziewczyna jadła znacznie dłużej niż ja ale w końcu skończyła. wysiadłem z samochodu i otworzyłem drzwi z tyłu
 - Choć
 - Co? Nie będę z tobą spała!
Znalezione obrazy dla zapytania couple in bed gif - Kurwa Caro daj spokój! - zaśmiałem się - Chcesz spać na siedząco? A po drugie będzie nam razem cieplej skoro nie mamy się czym przykryć - dziewczyna nie odezwała się tylko głęboko westchnęła. Wstała jednak i wysiadła. Usadowiłem się pierwszy na kanapie z tyłu a dziewczyna położyła się obok. Objąłem ją ręką w pasie i zacząłem łaskotać co wywołało śmiech zarówno u mnie jak i u niej
 - Przestań Alar! - krzyknęła - Bo cię ugryzę! - takiej groźby się wystraszyłem więc dałem spokój. Ściągnąłem jednak swój płaszcz i okryłem nas aby choć trochę było nam cieplej. Przyciągnąłem dziewczynę mocniej do siebie aby nie spadła na ziemię.
 - Dobranoc - szepnąłem jej w szyję.

Caroline?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.