06 lipca 2017

Od Alaski CD Aiden'a

Wróciłam na chwile do pokoju, żeby ogarnąć się po nocy. Na samym wejściu naskoczyła na mnie Mia.
-Gdzie była..?- Zaczęła, jednak zamilkła kiedy zorientowała się, że jestem w koszulce Aiden'a. - Dobra, nic nie mów...
Podniosłam ręce w geście poddania i czym prędzej czmychnęłam do łazienki. Zimne krople wody spływające po moim ciele doprowadziły mnie w znacznym stopniu do ładu. Wysuszyłam włosy i zmieniłam ubrania na czyste. Cały czas po głowie chodziły mi słowa, które wczoraj powiedział brunet. Czy one cokolwiek znaczyły? Może były wypowiedziane pod wpływem emocji i chwili? Ehhh sama nie wiem... Skierowałam się jednak w stronę pokoju chłopaka. Weszłam do środka, kiedy on akurat kończył sprzątać. Podeszłam do niego powoli opierając ostrożnie dłonie na jego torsie.
- Powtórzysz te dwa słowa, które powiedziałeś wieczorem ? - Zapytałam patrząc na niego z lekką niepewnością. Jeśli nie będzie wiedział o co mi chodzi?
- Kocham Cię - Wyszeptał mi te dwa słowa wprost do ucha łącząc po chwili nasze wargi w namiętnym pocałunku.
Przerwał nam dźwięk otwieranych drzwi. Spojrzeliśmy w ich kierunku obydwoje odsuwając się nieco od siebie. Okazało sie, że osoba która zakłóciła nam spokój była Mia.
-Proszę tylko nie migdalcie się przy mnie... Tak na serio muszę teraz z tobą porozmawiać na osobności, teraz. - Powiedziała akcentując ostatnie słowa, wskazując na swojego brata.
-Jasne, rozumiem, już mnie tu nie ma. - Odparłam, kierując się w stronę drzwi

Aidi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.