05 lipca 2017

Od Caroline CD Alarick'a

Faktycznie byłam nieco zmęczona, lecz trochę tańców i alkoholu nie zaszkodzi. Dopiłam szybko kawę i spojrzałam na chłopaka.
-Możemy jechać. - oparłam się o stół i szybko wstałam.
Alarick szeroko się uśmiechnął i również wstał od stołu. Ponownie wsiedliśmy do jego auta. Klub nie był daleko więc po kilkunastu minutach byliśmy już na miejscu. Weszliśmy do środka i zastały nas tłumy. To nic. Zależy mi tylko na dobrej zabawie u boku chłopaka. Udaliśmy się najpierw w stronę baru żeby czegoś się napić. Przy barze stały wysokie krzesła obrotowe, a zwracając uwagę na mój wzrost nie będzie mi łatwo się dostać na górę. Westchnęłam i postawiłam jedną nogę na podpórce a drugą starałam się wybić. Nastąpiło tylko kilka prób gdyż po chwili w pasie chwyciły mnie silne ręce Alara. Posadził mnie wygodnie na stołku i usiadł na drugim obok mnie. Zrobiło mi się trochę głupio że musiał pomagać mi dostać się do baru więc zaczerwieniłam się. Na szczęście było ciemno.
-Co bierzesz? - zapytał mnie przekrzykując muzykę.
-To samo co ty. - stwierdziłam nie chcąc robić problemu.
Chłopak zamówił dwa drinki i za nie zapłacił. Gdy nasze trunki były gotowe zaczęliśmy je pić. Spojrzałam z ukosa na parkiet, na którym tańczyło dużo osób.
-Jestem kiepska w tańcu. - skinęłam głową w stronę tańczących ciał.
-Też nie jestem mistrzem parkietu. - zaśmiał się dodając mi otuchy. - Najwyżej wszyscy będą się z nas śmiać.
Normalnie ten fakt by mnie przeraził. Wszystkie oczy zwrócone na ciebie. Szepty na twój temat roznoszące się po całej sali. Teraz jednak chciałam stać się zauważona, a nawet wyśmiana. W końcu skończyliśmy nasze drinki. Alarick pomógł mi zejść na ziemię i poprowadził mnie za rękę na parkiet. Stanęliśmy w miejscu gdzie nie było tłoczno. Zaczął się właśnie wolny kawałek więc chłopak objął mnie w pasie a ja splotłam ręce za jego szyją. Gdy byliśmy blisko siebie było mi gorąco i czułam się pewnie. Uśmiechnęłam się w jego stronę choć oboje deptaliśmy sobie po palcach.

Alarick? c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.