15 sierpnia 2017

Od Crystal CD Owen'a

Akta były wyceną uczniów, jak i gmachem akademii. Zastanawialiśmy się po co im to wszystko, a nasze mniemania zakłóciło pojawienie się na posesji ochroniarzy. Ustaliliśmy, że pójdę ich zagadać, a w tym czasie Owen uda się na dach, tam celując do wroga. Zrobiłam to co mi kazał i zeszłam uzbrojona do ochroniarzy.
- Ładnie to tak kraść? - spytał jeden z nich.
- Ładnie to tak napadać uczniów? - odpowiedziałam z lekcewarzącym uśmiechem.
Wtedy napastnik szrpnął bramką, a ja przystąpiłam do akcji i wycelowałam w głowę jednego z nich. Kiedy oddałam strzał, padli kolejni. Była to zasługa Owen'a. Już pochwili oddałam dwa celne strzały. Napastnicy padali jeden po drugim, w końcu nikt już nie stał na równych nogach na polu walki poza mną. Wróciłam do środka, gdie już czekał Owen. Spytał czy wszsytko w porządku, na co odpowiedziałam, że w jak najlepszym. W końcu czuję satysfakcję mogac się ich pozbywać.
- To co teraz robimy? - spytałam odkładając broń i kamizelkę.
- W sumie, to chyba przydałoby się wrócić do Akademii, zanim wszyscy się dowiedzą o akcji i że nas nie ma. No i trzeba coś z poległymi zrobić.
Wyszliśmy z Owen'em przed dom i stanęliśmy przy ciałach ochroniarzy. Nagle mnie olśniło.
- Czemu o tym wcześniej nie pomyśleliśmy - uśmiechnęłam się.
- O czym?
- Samochód! Mogą tam coś mieć - powiedziałam wskakując do środka pojazdu.
Zaczęłam przeszukiwać skrytki w pojeździe, a Owen po chwili zajrzał do środka.
- Czego tam szukasz? - zaśmiał się widząc jak uporczywie próbuję czegoś znaleźć.
- Wskazówki - powiedziałam dostrzegając pomięty kawałek papieru pod siedzeniem kierowcy.
Wyciągnęłam go i rozłożyłam. Dane na nim zawarte dotyczyły miejsca i godziny kolejnego spotkania. Dałam kartkę Owen'owi, aby sam zobaczył poszlakę.
- Coś mi tu nie pasuje... Nie uważasz, że to nie jest przypadek, iż znaleźliśmy już drugą taką wskazówkę? - zastanowił się.
- A może to rodzaj w jaki komunikują się między sobą... porzucając karteczki - uśmiechnęłam się lekko. - Spotkanie dotyczy jutra, więc...

Owen? c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.