05 września 2017

Od Alarick`a cd Caroline

Bałem się tej rozmowy ale wiedziałem, że dziewczyna w końcu o to zapyta. To oczywiste chciała wiedzieć na czym stoi. Byłem pewien, że moja odpowiedź jej się nie spodoba. Ale nie mogłem dalej ciągnąć tego co się między nami zadziało. Prawda była taka, że nie potrafiłem funkcjonować w związku. Wszystkie moje relacje z kobietami kończyły się fiaskiem. Gdy zdałem sobie z tego sprawę, po prostu się nie angażowałem. Nie oszukujmy się każdy potrzebuje od czasu do czasu drugiej osoby. Bliskości. W takich momentach pozwalałem sobie na chwilę wytchnienia co rozwijało się do takiej więzi jaką obecnie miałem z Caro. Ale nie potrafiłem wpuścić do swojego życia kogoś na stałe. Wiedziałem, że i tym razem nie będzie inaczej. Wziąłem głęboki wdech
 - W sumie dobrze, że o to pytasz - spojrzałem w jej duże oczy, patrzyła na mnie w skupieniu czekając na moją reakcję - Bo widzisz nie jestem typem faceta, który pakuje się w związki - zacząłem wyjaśniać jej co ja widzę w naszej relacji - Poznałem cię, jesteś bardzo ładna i sympatyczna. Nie spodziewałem się, że nasza znajomość tak bardzo się rozwinie. Zawsze trzymam kontrolę
 - Chcesz powiedzieć, że to wszystko co się między nami wydarzyło nic dla ciebie nie znaczyło?
 - Nie tak bym to ujął. Znaczyło ale tylko przez ten czas. Wiem, że na dłuższą metę by nam nie wyszło. Nie umiem budować relacji. Widzę to po swoim doświadczeniu. - twarz Caroline powili tężała, na pewno była zaskoczona moim wyznaniem ale nie chciałem jej oszukiwać - Chcę postawić sprawę jasno, nie będę cię oszukiwać. Taki już jestem. Było mi z tobą dobrze przez ten czas ale więcej nie potrzebuje. Im szybciej się o tym dowiesz tym łatwiej będzie ci to zrozumieć.
 - Zrozumieć? Wtargnąłeś do mojego życia. Przespałeś się ze mną i to nie raz i mówisz, że to dla ciebie normalne. Najpierw wypatrzysz sobie jakąś laskę, uwodzisz ją i jak ci się znudzi to zostawiasz?
 - Nie znudziłaś mi się Caroline. Po prostu nie chce pozwolić sobie na coś więcej bo to i tak się nie uda. Nie ze mną. Im dalej będziesz w to brnąć tym gorzej dla ciebie. Nie jestem facetem z którym chciałabyś się związać.

Caroline? Musiałam wprowadzić trochę dramtu ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.