01 września 2017

Witamy Sophie Moon!


Róbmy to na co ma­my ochotę, co nas uszczęśli­wia. Nie przej­mujmy się opi­niami ludzi, którzy mówią, że jesteśmy głup­ca­mi. To nie praw­da, to oni ni­mi są, po­nieważ stoją w miejscu.

Imię: Sophia
Nazwisko: Moon
Wiek: 19 lat
Data urodzenia: 17.09
Rodzina: Wychowała się wśród matki - Anabelli, oraz młodszego rodzeństwa, siostry - Camili - oraz brata - Maxa. Ojca nie znam.
Dlaczego tutaj jestem?: O swoim darze dowiedziałam się pewnego dnia w szkole,podczas zwykłego sprawdzianu. Tak nagle się ujawnił. Od razu gdy powiedziałam o tym mamie,postanowiła mnie ona zapisać do tej akademii - i tak oto jestem!
Dar: Zostałam obdarzona mocą słyszenia myśli innych.
Aparycja: Jestem szczupłą dziewczynom, z dość ciemną cerą i niskim wzrostem. 
Charakter: Mój charakter jest dość... dziwny? Nie lubię dużo rozmawiać z innymi ludźmi, przez to co przeżyłam w podstawówce jestem zamknięta w sobie. Mimo to,że na mojej twarzy często widnieje uśmiech,w środku po prostu pękam. Jestem dość wrażliwym człowiekiem,potrafię płakać z byle czego. Nie przejmuję się moimi problemami - inni zawsze mogą mieć gorzej. Podsumowując - jestem cicha i zbyt mocno przeżywam niektóre rzeczy.
Zainteresowania,hobby: Kocham rysować, to chyba jedyna rzecz dzięki której umiem się cieszyć.
Pokój z: Póki co sama
Szkoła: Główna
Klasa: Klasa artystyczna
Partner: ------
Historia: -------
Inne: ----------
Zwierzak:
Kontakt: juliaimagic@gmail.com
Motto: Róbmy to na co ma­my ochotę, co nas uszczęśli­wia. Nie przej­mujmy się opi­niami ludzi, którzy mówią, że jesteśmy głup­ca­mi. To nie praw­da, to oni ni­mi są, po­nieważ stoją w miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.