04 listopada 2017

Od Crystal CD Owen'a

Naszyjnik był przepiękny, a oprócz tego będę mogła zawsze czuć się bezpiecznie. 
- Jest cudowny - powiedziałam i podałam Owen'owi wisiorek, aby mi go założył.
Mężczyzna delikatnie zapiął go na mojej szyi, a wtedy ten wydał z siebie taki magiczny dźwięk.
- Pasuje Ci do oczu - uśmiechnął się Owen.
Wtem wstałam i przytuliłam mężczyznę, który odwzajemnił uścisk i już po chwili kołysaliśmy się w rytm spokojnej muzyki.
- Kiedy byłam w stajni, słyszałam jak inni uczniowie mówili o jakimś balu, który ma się niedługo odbyć - stwierdziłam patrząc Owen'owi w oczy.
- To musi być fajne wydarzenie - rzekł z lekkim uśmiechem na twarzy.
- Zazwyczaj uczestniczyłam we wszystkich szkolnych imprezach, ale nigdy na BALU nie byłam - podkreśliłam.
- W takim razie jesteśmy umówieni - stwierdził Owen składając pocałunek na moich ustach.
Kiedy utwór się skończył, moim oczom ukazała się wysoka półka z filmami.
- Uuu - zaciekawiłam się podchodząc do płyt.
Spojrzałam w górę, a większość filmów to były horrory. Kiedy Owen podszedł do mnie i objął w pasie, oparł brodę na mojej głowie i spytał:
- Masz na coś ochotę?
- Na jakiś dobry horror - zaśmiałam się nie mając innego gatunku do wyboru.
- To wybierz, a ja pójdę zrobić popcorn - odszedł do kuchni, a ja po chwili namysłu dokonałam wyboru, który padł na Sharknado.
Opis filmu nieco mnie rozśmieszył, co zachęciło mnie do oglądnięcia filmu. Załadowałam go do odtwarzacza i ustawiłam wszystko. Kiedy skończyłam, usiadłam na kanapie, na której czekał już na mnie Owen.

Owen? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.